Sneak Peek!

Afgelopen week waren wij met vakantie naar de Veluwe. Prachtige natuur om ons heen, leuke dorpjes in de omgeving en heerlijk weer! Kortom, het was volop genieten.
En van zo’n mooie omgeving en leuk vakantiehuisje krijg ik ook weer een hoop inspiratie! Zoals dat enige boerenbont servies in de kast…Te gezellig gewoon! En natuurlijk van alle leuke wolwinkeltjes in de buurt. Waar ik me overigens onwijs goed heb beheerst, want ik heb alleen de Wieke – Feest! gekocht. Wat een prachtig en leuk tijdschrift over handwerken is dat zeg, leuke verhalen, mooie patroontjes en inspirerende mensen staan erin.
Met al die inspiratie kan ik de komende tijd weer aan de slag, hieronder zie je alvast voorproefjes… Wat het gaat worden? Dat houd ik nog even geheim, totdat het helemaal af is!

 

Een gedachte over “Sneak Peek!

Geef een reactie

