Zigzagkussen nr. 2

Ja hoor, het tweede zigzagkussen is nu ook klaar! Wederom in drie kleuren gehaakt met de Julia van de Zeeman, alleen nu heb ik beige gebruikt voor de brede zigzagstreep en groen en blauw afwisselend voor de smalle zigzagstreep. Geeft toch weer een totaal ander effect!

IMG_3918.JPG

Ik kan bijna niet wachten om aan een derde kussen te beginnen, maar eerst moet ik nog een ander project gaan afmaken.
Ik ben tegenwoordig vrij streng voor mijzelf in het aantal projecten wat ik ga maken. Ik probeer om nooit meer dan twee werkjes tegelijkertijd te hebben. Anders begin ik alweer aan het volgende terwijl er nog een paar werkjes liggen te wachten op de afwerking…

Dit zijn de bolletjes waar ik nu mee werk. Binnenkort zal ik wel een lijstje posten met alle ideeën die ik nog wil omzetten in mooie haak- en breisels.

Geniet nog van je weekend! Ik ga weer aan de haak!
Jorien

IMG_3933.JPG

2 gedachtes over “Zigzagkussen nr. 2

Geef een reactie

