Pareltje van een paardje.

012e517d7a6ec34053b76dc60c75b0f09f45a1bbd9.jpg

Is hij niet ongelooflijk schattig en knuffelbaar?
Dit paardje was mijn allereerste haakopdracht. Zelf ben ik niet zo’n liefhebber van paarden (ik vind ze veel te groot), maar deze vind ik toch wel heel erg lief!
Het patroon komt uit het boekje ‘10 wensdieren haken‘ van Anja Toonen. Ik heb hem gehaakt met Drops Paris op haaknaald 5. Dit is een katoengaren, maar doordat de draad niet gemerceriseerd is, is hij ongelooflijk zacht.

Geef een reactie

