Suprise!

Ik kon het gewoon niet laten, het was zo verleidelijk! Ondanks mijn goede voornemens om het even niet meer te doen… De verleiding van het onbekende was gewoon te groot! En ja, ik ben denk ik echt verslaafd… Misschien dat ik maar eens op zoek moet gaan naar een hulpgroep;)

De Wolplein Surprise Haakbox!! Je kunt hem nu bestellen met 50% korting. En het is zo leuk als je niet weet wat erin zit, ik voelde mij met het uitpakken als een kind op pakjesavond! Dus tja, ondanks mijn voornemen om voorlopig even geen wol te bestellen -ik heb inmiddels een aardige voorraad- heb ik het toch gedaan.

Maar moet je eens kijken wat een leuke spulletjes erin zaten! IMG_4007.JPG

  • Rico essentials cotton in Olive Grey;
  • Patroon van een gehaakte shopper van Rico essentials cotton;
  • Rico essentials crochet, perfect garen om bijv. theedoeken mee om te haken;
  • Rico creative cotton en cotton print;
  • Rico portemonnee knip 9×5 cm;
  • Tijdschrift Let’s häkel again van Rico (met Nederlands patronenboekje, altijd fijn!). In dit tijdschrift staat ook het patroon beschreven van de gehaakte knip, gemaakt van de creative cotton;
  • Simply Haken zomerspecial 2015.

De Simply Haken had ik al, dus die heb ik aan mijn ‘also hooked’ zus gegeven. Met deze doos vol inspiratie, kan ik mijn to-do lijstje wel weer gaan aanvullen!

 

 

3 gedachtes over “Suprise!

Geef een reactie

