Hij is klaar!

IMG_4135.JPG

Jahoor, mijn nieuwe tas is klaar om te worden gebruikt!
De tas is ongelooflijk soepel en voelt zacht aan. Er kan ook behoorlijk veel in want hij kan nog behoorlijk uitrekken. Ik kwam er wel achter dat ik hem niet te zwaar moet vullen, want dan rekt het hengsel ook uit en komt de tas bijna tot in mijn knieholtes. En dat loopt toch wel een beetje gek;)

Ik heb de tas gehaakt op naald 3,5 mm met vier bollen Rico Essentials Cotton in de kleur Olive Grey. Het garen en het patroon zaten in de Wolplein Surprise Haakbox waar ik eerder over schreef. Het patroon van deze gehaakte shopper is ook gratis te downloaden via Wolplein.

Nu dit project af is, mag ik eindelijk van mezelf weer beginnen aan het volgende. Nu nog bedenken wat, want ik kan nog niet kiezen! Ik ga de rest van deze dag dus gebruiken om hier nog maar even goed over na te gaan denken…

Fijn weekend!!

Jorien

3 gedachtes over “Hij is klaar!

Geef een reactie

