Vintage vondst

Ik wordt hier zo blij van! Mijn lieve schoonmoeder vond dit pareltje ‘uyt den ouden doos’ op een rommelmartk bij een lokale sportvereniging. Het boekje van Mon Tricot stamt uit december 1977(!). Helemaal vintage dus. En van het najaar ga ik hier denk ik aan beginnen… een zelfgehaakte kerststal! Echt een supertoffe vondst van haar en dat voor een dubbeltje! Daarnaast heb ik nog een heleboel restjes garen van haar gekregen, dus die kan ik hier goed bij gebruiken:)

Geef een reactie

