Vlogs -of podcasts- en een knopenpotje

Ik ben de afgelopen twee weken niet zo actief geweest op mijn blog. Dat kwam doordat ik het onwijs druk had, en hierdoor geen tijd kon maken om een leuke blog te schrijven. Gelukkig had ik eerder al wat berichten ingepland, zodat er geen ‘radiostilte’ zou zijn. Helaas heb ik door die drukte ook weinig kunnen haken en breien. Daar komt nu gelukkig weer verandering in!

Wel heb ik de afgelopen weken een paar leuke vlogs ontdekt op Youtube, mede dankzij een blog van cqhaken over haar favoriete podcasts. Deze vlogs -of podcasts- gaan allemaal over breien, wol en een beetje haken. Zelf kijk ik alleen Nederlandse vlogs, omdat ik bij de Engelstalige toch wat meer moet opletten en daardoor niet zo goed kan haken of breien terwijl ik kijk (en luister). Het is wel oppassen hoor, met het kijken van die leuke vlogs! Het werkt ontzettend verslavend, maar ook inspirerend. En door al die nieuwe, leuke ideeën gaat mijn hoofd toch een beetje overlopen;)

Op mijn pagina ‘links‘ vind je een overzicht van de podcasts -of vlogs- die ik volg, maar ook een overzicht van mijn favoriete (web)wolwinkels, patronensites etc.

Wat ik verder nog graag wil laten zien, is mijn knopenpotje:) Een simpel glazen potje van de Action, gevuld met knopen die ik overal en nergens heb verzameld. Staat zo gezellig;)IMG_4170

3 gedachtes over “Vlogs -of podcasts- en een knopenpotje

Geef een reactie

