Verliefd…

Ik ben verliefd!

img_4207

… Op deze prachtige bedeltjes! Ik kwam ze tegen in het winkeltje van Bedijs in Enkhuizen. Ik heb ze direct bevestigd aan karabijnhaakjes, en dus hele mooie DIY stekenmarkeerders/progresskeepers gemaakt. Ik wordt hier heel blij van!

img_4212

…En op deze vrolijke knip! Het garen en de beugel zaten in de Suprise Haakbox waar ik eerder over vertelde. De hartjes zijn applicaties die ik ooit heb gekregen bij een bestelling bij Creamijn. Ik moet wel zeggen, dit was eens maar nooit weer! Het is een ongelooflijk priegelwerk om de beugel vast te naaien, wat mij twee verbogen naalden heeft gekost, heel wat prikken in mijn vingers, verkrampte handen en het einde van mijn geduld. Maar het resultaat is wel heel schattig!

Fijn weekend!

Jorien

5 gedachtes over “Verliefd…

  1. Linda van der Valk zegt:

    Ik heb ze ook!! Besteld op ebay in China. Misschien een tip. Daar kun je van alles bestellen voor heel weinig geld. Je weet alleen niet precies hoe lang het duurt voor ze geleverd worden. Ik heb zo ook veiligheidsoogjes besteld.

    Like

Geef een reactie

