Vakantie en ik neem mee…

Een overvolle haaktas, gevuld met al mijn bolletjes acryl, trees (kal van Puk Vossen), sokkenwol en natuurlijk naalden en mijn goedgemutstebreicampagne-trommeltje. Oh ja, en twee nieuwe haakboeken en de nieuwste Simply Breien -sokkenspecial.

Wat ik van plan ben om te doen op vakantie? 

We zitten in de Belgische Ardennen in een huisje, dus we gaan lekker wandelen, mountainbiken, leuke stadjes bezoeken en vooral relaxen. En dat laatste doe ik met mijn haak- en breiwerk:) ik wil beginnen met het leren van sokken breien, vierkantjes haken, verder met mijn Zomertrees en natuurlijk bladeren door mijn twee nieuwe boeken: Grannysquarebijbel en Alles is Haken van Saskia Laan. Ik kan niet wachten om heerlijk op het terras bij ons huisje in de zon te zitten (en nu maar hopen op goed weer!).

Ik heb alvast wat voorwerk verricht dus er blijven berichten verschijnen op mijn blog, zij het wat minder dan je van mij gewend bent;) om helemaal up-to-date te blijven kun je mij natuurlijk volgen op Instagram onder @wollepluisje_.

Voor nu alvast de vakantiegroetjes! 

Jorien

Geplaatst in: Blog

6 gedachtes over “Vakantie en ik neem mee…

Geef een reactie

