(J)oehoe!

Deze heb ik alweer een tijd geleden gemaakt. Het patroon van dit uiltje komt uit de Simply Haken, maar ik kan het nummer even niet meer terugvinden.. Ik heb hem gemaakt met wit katoen van Durable, het snaveltje en de oogjes van restjes katoen. Een schildersdoekje heb ik met een dikke laag acrylverf beschilderd.

Ik ben niet super tevreden met het eindresultaat, vind hem wel erg schattig hoor, maar het is toch niet helemaal mijn smaak. Maar het bracht me wel op het idee om zelf aan de slag te gaan met schilderijtjes en gehaakte versieringen:) Hoe ik het precies vorm ga geven, weet ik nog helemaal niet, maar een idee van een idee is al geboren;)

018f18be0c7c28f790df1e0b4537ed3e30dde5814c.jpg

Geef een reactie

