Mijn wensenlijstje augustus

Wat ik heb doorgestreept is klaar, wat roze is heb ik nieuw toegevoegd!

bigstock-Blank-To-Do-List-27249434.jpg

Wat ik nog wil maken:

  • Gehaakte cactussen
  • Vlaggetjesslinger filet gehaakt
  • Tunisch gehaakt kussen
  • Zomertrees breien
  • Opbergmand(en) haken
    (blogbericht en foto’s volgen snel!)
  • Haaknaaldenetui haken
  • Sokken breien
  • Lapjes haken/breien voor het goede doel, en om mijn wolvoorraad flink op te ruimen (wel gedaan, maar mijn voorraad is nog niet op!)
  • tweede paar sokken breien
  • driehoekssjaal haken

Op 24 september zal ik weer terugblikken op dit lijstje!

3 gedachtes over “Mijn wensenlijstje augustus

    • Jorien zegt:

      dankjewel! Mijn zomertreesje schiet nog steeds niet supersnel op, ik brei hem met mohair/zijde, en dat pluizige draadje werkt niet prettig met deze warmte. Volgende week zit ik weer veel in de trein, dus misschien dat ik haar nog afkrijg voor 31 augustus:)

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

