Hier word ik blij van!

Ik kan van veel dingen heel erg blij worden. Zoals zonnig weer, een nieuwe verslavende serie ontdekken, bladeren door Pinterest, nieuwe kleren en schoenen, een gezellige avond met vrienden/familie en ga zo maar door.

Maar op handwerkgebied word ik hier heel erg blij van:

IMG_4563

Oude Ariadnes uit de jaren 70 en 80, opgeduikeld bij kringloopwinkels. Sommige patronen hieruit zijn trouwens weer helemaal van deze tijd. En de oude advertenties zijn soms hilarisch!

IMG_4564.JPG

En sokken breien! Het tweede paar is onderweg en dit keer gebruik ik de Jojo-hiel in plaats van de hollandse hiel die ik niet zo mooi vind. De eigenaar van de Breiwinkel heeft mij goed geholpen waardoor deze hopelijk beter past dan mijn eerste paar. En mijn nieuwe sokkennaalden werken super! Als je de Hiyahiya Sharp nog niet kent, is het een aanrader om het eens uit te proberen;)

IMG_4552.JPG

En ik heb mij vorige week, in het zonnetje in de tuin, heerlijk vermaakt met een stapel woonbladen. Alles waarvan ik dacht: ‘zoiets kan ik maken’ heb ik uitgeknipt en een collage van gemaakt. Wanneer ik hiernaar kijk, voel ik mij direct vrolijk en geïnspireerd. (Trouwens, valt het op dat ik op dit moment op blauw en op geometrische patronen val?)

IMG_4537

En deze prachtige wolletjes, hier word ik ook zo vrolijk van! Ik kan niet wachten om hier een mooie driehoekige sjaal van te maken, ben alleen nog niet het juiste patroon tegengekomen. Dus als je een suggestie hebt, laat het me weten!

2 gedachtes over “Hier word ik blij van!

Geef een reactie

