Trots!

Oké, ik geef het toe: Ik ben ongelooflijk trots op mijzelf! In april ben ik dit blog begonnen, om mijn eigen patronen op te publiceren, om in contact te komen met andere handwerksters en om ‘de wereld’ te laten zien wat ik maak. Maar ook om mijn ervaringen, tips, do’s en dont’s te delen met anderen.

Van te voren had ik echt niet verwacht dat één van mijn patronen zo’n succes zou worden, en daar ben ik dus best wel trots op. De gestipte etui is de afgelopen weken door een paar websites in het zonnetje gezet, en dat vind ik stiekem wel heel erg leuk! Blij Dat Ik Brei heeft een blog geschreven over allerlei haakpatronen voor etuis, leuk voor als je weer naar school gaat! En sinds vandaag staat het patroon van de etui ook helemaal bovenaan de startpagina van Freubelweb. Hoe vet is dat!!?

Het is altijd spannend om een eigen patroon te publiceren. In eerste instantie maak ik het altijd voor mijzelf, maar je hoopt toch dat anderen je patroon ook kunnen waarderen. En ieder patroon is toch wel een soort kindje, er gaat een heleboel tijd en energie in zitten voordat het patroon ‘volwassen’ is geworden. Dus ik ben megatrots dat de etui zo’n succes is geworden!

En dat wil ik even met jullie delen:)

Liefs, Jorien

5 gedachtes over “Trots!

Geef een reactie

