Oma’s vierkantjes

Oma’s vierkantjes, ook wel bekend als Grannysquares! Mijn eerste haaksel ooit was een grote granny, en daarna heb ik er nog wel een paar gehaakt. Maar nog niet zoveel als ik de afgelopen weken heb gedaan! Ik ben echt van voornemen om mijn gehele voorraad acryl op te maken aan granny’s, en het schiet al redelijk op. Ik wil alle patronen uit de grannysquaresbijbel uitproberen, maar ik denk niet dat ik daar voldoende garen voor heb! Dat zijn er natuurlijk ook wel heel veel! Hieronder zie je een fotoimpressie van de granny’s die ik de afgelopen weken heb gehaakt. Ik heb ze nog niet geblockt, dus ze zijn nog een beetje scheef. Deze lapjes haak ik allemaal voor het goede doel, de lappendekensclub. Elk patroontje wil ik vier keer haken, tenzij ik het geen leuk patroon vond om te doen. Dan blijft het bij een enkele:)708f0407-1ead-4e23-8999-65940f11f6eb

2 gedachtes over “Oma’s vierkantjes

Geef een reactie

