Minimutsjes!!

Zoals jullie inmiddels wel weten, brei en ik haak ik graag voor het goede doel. Het geeft veel voldoening om te doen en vaak zijn het ook nog leuke patroontjes die snel klaar zijn. Voor wat extra voldoening;) Zo zijn de minimutsjes een fantastische manier om je kleine restjes wol nog te kunnen gebruiken. En daarmee steun je ook nog het Nationaal Ouderenfonds! Het enige wat je hoeft te doen ik mutsjes maken en deze opsturen voor 9 december naar Innocent. Dan verschijnen in januari allemaal Smoothies van Innocent in de schappen met een vrolijk mutsje op! Lijkt mij echt supertof om mijn eigen mutsjes tegen te komen:) Per gemutste smoothie gaat er 20 cent naar het Nationaal Ouderenfonds. Ik heb er inmiddels 24 klaar, maar denk dat daar nog wel een paar erbij gaan komen!

img_0158

Op de website van de Goedgemutste Breicampagne kun je veel informatie vinden over de campagne, het doel en over breisterren. Ook vind je hier diverse gratis patronen, voor leuke en gekke mutsjes!

Voor de haaksterren onder ons: je kunt de mutsjes ook haken! Een basispatroontje heb ik voor jullie uitgeschreven, uiteraard kun je hem zelf aanpassen door andere steekjes te gebruiken, pompons erop te zetten of door te spelen met kleuren.IMG_0153.JPG

Ik wens je veel plezier en voldoening met al je haak- en breiwerkjes!

liefs, Jorien

5 gedachtes over “Minimutsjes!!

Geef een reactie

