Cadeautjes!

img_0314Afgelopen maand was het superfeestelijk met mijn verjaardag en die van Sinterklaas. En gelukkig  ben ik niet vergeten! Ik ben heerlijk verwend en heb hele fijne cadeautjes mogen ontvangen. Zo ontving ik het boek ‘Kabels Haken‘ van Leonie Schellingerhout. Een boek boordevol prachtige haakpatronen. Het is onwijs mooi en overzichtelijk weergegeven en staat bomvol inspiratie. Vooral de gehaakte kussens en de gehaakte letters spreken mij aan. Ben zeker van plan om hier mooie patronen uit te gaan maken!

Ook ontving ik een boek over tunisch haken, van Margje Enting en Riek Siertsema. Dit boek bevat ook al van die leuke patronen, het tunisch entrelac haken lijkt mij echt wel wat. Op dit moment ben ik bezig met het tunisch haken van een kussenhoes, en ben ik een colsjaal aan het haken in deze techniek. Hoe die sjaal wordt blijft nog even geheim, het is een patroon van mijzelf en nog volop in ontwikkeling.

img_0307

De bollen boven heb ik gekregen van de Sint, de strengetjes uit de ‘Awesome Advent Calendar’. Inmiddels zijn het er al meer!

Daarnaast heb ik nog twee bolletjes sokkenwol gekregen, met een zelfstrepend patroon in de kleuren paars, groen en blauw. Moet wel nog even wachten tot mijn ‘koffieboontjessokken‘ klaar zijn voordat ik met deze wol aan de slag ga!

En ik heb de ‘awesomeadventcalendar’ gekregen. Van 1 t/m 24 december, iedere dag een supertof pakje! Er zitten diverse ministrengen sokkenwol in, van Undercover Otter en Colourful Creativity. Daarnaast ook andere hebbedingetjes, zoals een digitale toerenteller, stekenmarkeerders, meetlint, notitieboekje en een strengetje wol aan een ketting. Iedere dag feest dus!

img_0299

En de Needle Nest ben ik ook supergelukkig mee, zo raak ik geen steken meer kwijt als ik mijn breiwerkje meesjouw.

Liefs, Jorien

Een gedachte over “Cadeautjes!

Geef een reactie

