Zigzagdeken is klaar!

Tadaa!! Hij is eindelijk klaar, mijn gehaakte zigzagdeken. En ik ben er echt heel blij mee! Behalve dan dat ik hem best wel mooi vind geworden, is hij ook heerlijk warm, ideaal dus om lekker onder te kruipen op zo’n donkere winteravond.img_0244Het garen wat ik heb gebruikt is Rachel van de Zeeman, een heerlijk zacht draadje met een prachtig verloop van wit naar grijs. Daarnaast heb ik een zilveren glitterdraadje mee gehaakt van Bergère de France. Het patroon komt van Wolplein.nl. De afmetingen van het dekentje zijn dezelfde als die van een standaard Fleece deken, dus ca. 125×150 cm.

Door de glitter vind ik het een hele feestelijke winterdeken!

Prettige kerstdagen,

Jorienimg_0339

 

5 gedachtes over “Zigzagdeken is klaar!

  1. Atelier Rosan zegt:

    Wat mooi! En toevallig heb ik vandaag ook een dekentje afgemaakt, een babykadootje voor iemand die elk moment kan geboren worden. Verschijnt later nog wel op mijn blog. Maak er een gezellig eindejaar van, Jorien!

    Like

Geef een reactie

